رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: دشمنان بدانند نیروهای مسلح دست در دست یکدیگر به‌مانند بازوان محکم و پشتیبان نظام در دفاع از کیان اسلامی، انجام‌وظیفه خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۳۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه ضمن تسلیت به مناسب شهادت عده‌ای از هم‌وطنان بی‌گناه در حادثه تروریستی کرمان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را حافظ امنیت جامعه دانست و اظهار کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست و این نوع کار از بهترین نوع عبادات و جهاد فی‌سبیل‌الله است.

 وی با اشاره به این که دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت جهان را شکست، افزود: دشمنان ایران و اسلام توطئه براندازی نظام را داشتند، ولی وقتی نیروهای مسلح و مردم ایران در میدان مبارزه آمدند دشمن را از کرده خود پشیمان کردند.

 فراتی بیان کرد: با این شکست ضعف و فروپاشی آنها عیان شده و به‌زودی رخ می‌دهد و کسانی که ادعای حکومت بر جهان را داشتند، امروز حتی توان پاسخگویی و مقابله با برخوردهایی که با آنها صورت می‌گیرد، ندارند.

 وی با بیان اینکه اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر به‌دست‌آمده است، اذعان داشت: امروز نوع نگاه جهانیان به‌نظام و انقلاب اسلامی ما ویژه است و به همین دلیل ما به‌عنوان یک کشور بااقتدار و صلابت به الگویی برای تمامی جهانیان تبدیل شده‌ایم.

 رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نرم‌افزارهای مدرن، مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توانمندی در عرصه نرم‌افزاری و تولید نیروهای مسلح در پرتو ولایت‌مداری و پیروی از فرمانده کل قوا امام خامنه ای در هر لحظه برای دفاع از خاک ایران اسلامی آماده جان‌فشانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها